Klanten belonen Talenta in tevredenheidsonderzoek

Het dienstverleningskeurmerk Blik op Werk voert elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit onder dienstverlenende bedrijven. Talenta behaalde in 2015 een prachtig resultaat: zowel opdrachtgevers als cliënten zijn zeer te spreken over onze aanpak. Daar zijn we bij Talenta erg trots op!

Vooral de score op het onderdeel klantvriendelijkheid springt eruit: klanten waarderen onze aanpak en service met het rapportcijfer 8,2. Daarnaast geeft men ons ook een dikke 8 voor het nakomen van afspraken en het zorgvuldig omgaan met de gegevens. 

Theo Ebbers van Talenta voor ondernemers is erg blij met het resultaat uit het tevredenheidsonderzoek. “Uit de rapportcijfers blijkt dat onze cliënten en opdrachtgevers onze aanpak erg waarderen. Het is fijn om te merken dat onze passie en betrokkenheid op prijs gesteld worden.”

Begrepen en gerespecteerd 
Het rapportcijfer van cliënten voor Talenta is een 7,9. Het landelijk gemiddelde krijgt een 7,7. Dit cijfer is gebaseerd op de ervaringen van onze cliënten: “Talenta krijgt van mij een 10+. Voor het eerst, sinds lange tijd, voel ik me begrepen en gerespecteerd. Dankzij de ondersteuning van Talenta zit ik weer goed in mijn vel.”

Tevreden opdrachtgevers
Ook bij de opdrachtgevers scoort Talenta bovengemiddeld met een rapportcijfer van 7,6. Talenta ontving veel positieve reacties van opdrachtgevers. “Wij zijn erg tevreden. Er werd veel gedaan om de medewerker te begeleiden naar ander werk. Het contact met de jobcoach was, zowel met de werkgever als de werknemer ruim voldoende.”

Het dienstverleningskeurmerk Blik op Werk waarborgt de kwaliteit en betrouwbaarheid van ruim 500 dienstverleners. Met het wereldwijd erkende meetinstrument Work Ability Index onderzoekt Blik op Werk de tevredenheid binnen de dienstverleningssector. 

Ontdek wat Talenta voor u kan betekenen.

Gerelateerde posts

‘Geef mensen een kans vanuit uw hart’
John van Vuuren - Albert Heijn Werkendam